10 Ocak 2012 Salı

ARI SEZONU BAŞLAMADAN KIZIMIN DÜĞÜNÜNÜ YAPTIM.



Davul Zurnasız düğün olmaz.Olursa da tadı olmaz.Resimdeki Düğünde Çok Güzel Bir Davul Zurna Ekibi var.Bende hiçbir masraftan kaçmadım.Bu ekibin resmini bloğumda paylaştım. Halıdere şirin bir sahil Kasabası.Kuzeyi Marmara Denizi Güneyi Samanlı Dağları.Kocaeli -Bursa karayolu kasabayı ortadan ikiye böler.Kısa süre önce Gölcük ilçemize mahalle yapıldı.Güzellikten yana ne ararsanız mevcut.



Büyük bir meydanı Güzel bir Camimiz var.Çay Bahçeleri Sahil Boyunca konuşlanmış ve müşteri bekliyor.

Mahallemiz ismini yalısından almış.Çok şirin bir de Yalı Camimiz var.Evlerimizin önündeki sandallar ve yaz mevsimine kadar izinli.Sahipleri yazı iple çekiyor.
Düğün öncesi Sahilde evin önünde misafirleri nerede barındıracağımın planlarını kuruyorum.
Uzaktan yakından çok değerli misafirlerimiz yavaş yavaş geliyorlar.Ve biz de kapının önünde karşılıyoruz.


Düğüne erken iştirak eden misafirleri gezdirmek oyalamak lazım.Kasabamızın iki tane tarihi eseri var.Birisi Roma mezarı.Diğeride resimde görülen Tarihi Cami ve Şadırvanı.Arılara giderken ziyaret ettik.Büyükşehirlerde değiliz ki kasabada yaşıyorsanız bu işler böyle oluyor.
Ziyaretimize ilk gelen meslektaşımız Mehmet Sürücü Kardeşimiz.Her fırsatta arıdan konuşuyoruz.Her fırsatta arıların yanına kayboluyoruz.Bu küçük şeyler bize büyük mutluluk veriyor.

Düğün de olsa dernek de olsa farketmez.Hatta soğukta olsa etrafta kar da olsa önemli değil.Hemen bir tanesi açılır.Kontrol edilir.Poz verilir.Daha kış gelmedi.Neredesin ey bahar çabuk gel diye haykırıyoruz.Halbulki iyi bir kış olmaz ise iyi bir bahar da olmaz.Kıtlık olur
Arıların beni öpmesine izin veriyorum.Kalp atışlarını dinliyorum.Aleyhimde konuşan varmı diye kulak veriyorum.Diyorlar ki ;Yahu bizden bıkmadın mı? yazın yorgunluktan oflayıp puflayan sen değilmiydin?Hem hava soğuk bizi hemen bırak, kovanımızı güzelce ört, biz başımızın çaresine bakmayı biliriz.


Hafiften bir kar yağmış.Kovanlar ince beyaz bir gelinlik giymiş süslenmiş.
Bu da yorumsuz olsa ne olur yani....
Düğünümüze İsparta ve konyadan gelerek iştirak eden Yılmaz Dayım ve Musa Eniştem Bal umuyorlardı Kabakçekirdeği ile yetindiler.Düğünü niye yazın yapmadığıma sitem ettiler...
Arı kıyafetleri gitti .Takım elbise geldi.Ne de olsa Kız babasıyız.Misafirlerimize ayıp olmasın değil mi?
Nikah töreni için İstanbul-Sarıyere gidiyoruz.Otobüsteyiz.Hayırlı yolculuk diyoruz.
Düğünde Otobüs işini ayarlayan Can Dostum Necati Şahine buradan tekrar tekrar teşekkür ederim.
Düğünümüze renk katan İlahi ve Kasidelerle Misafirlerimizi coşturan Sevgili amcaoğlum İsa korkut.İsa Hocayı millet niçin bu kadar seviyor.Bu yolculukta daha iyi anladım.Yüreğinin güzelliği sesine yansımış.Ağzına sağlık diyoruz.Allah razı olsun İsa Hocam.Yalnız İsa Hocamın arılar pek aksiymiş onları da ilahiyle coştursa ya..... <
Yine İsa Korkut Söylüyor.Her kes Dinliyor.Ağzına sağlık Amcoğlu.Yaşa varol.
Soldan sağa Seyfullah Enişte İstanbulda Jakamen Giyim Mağazaları Müdürü...
Ortadaki Konyalı Emekli hoş sohbet Musa eniştemiz.Amcamın damatları olur kendisi.En sağda Durmuş Ali Balaban Değerli hemşehrim ve arkadaşımdır.

Bayram Amcamın torunu Bayram Ali Korkut.Torunum Bilal Enes ile birlikte.

Ve Balcılık piyasasının beş önemli ismi yanyana poz veriyor.Ortadaki Babam Ramazan Korkut Allah uzun ömürler versin.

İkisi de birbirinden değerli arkadaşlarım.Çaylı Mehmet Sürücü ve Gebzeli İlhami Uyar.Düğünümüze renk kattınız :Bizleri yalnız bırakmadınız.Allah izin verirse bende sizleri yalnız koymam .Çağırdığınızda yanınızdayım bunu bilin.
Gölcük Milli Eğitimden üç değerli arkadaş.Kazım karagözoğlu Gölcük Milli Eğitimde Baş Muhasebeci.Ortada Anadolu lisesi Coğrafya Öğretmenimiz Erkan Tosun.Buradan öyle gözüktüğüne aldanmayın.Erzurumludur ve Polat Alemdara her konuda üç ay kurs verebilir.En sağda Değerli Arkadaşım Mehmet Limon Bey.Karamürsel Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdürümüz.Sağ olsunlar varolsunlar..
Necati Şahin, Hasan Çamurcu Hocamız,Şenol Ergün ve İsa korkut biraradalar.
Yanımdakiler Kuşadasından gelen Yeğenimiz.Atakan Şeker.Diğer yanda Damadın Abisi Emin Akdeniz.
Dünürümden önce Dünürümün Dünürü Saygıdeğer Nevzat Beyin resmi çıkmış.
İki sağlıkçı yanyana sohbet ediyorlar.Atakan Şeker ve Doktor Ahmet Halat.Doktorumuz aynı zamanda Hafızdır.Allahım nazarlardan saklasın.
Düğün öncesi Kahvede koyu bir sohbet var.Masanın üst başında Kocaeli arıcılar birlik başkanımız Hüseyin Yılmaz bey Sahte Ballar ile Mücadelede birşey yapılamadığından yakınıyor.
Yemekteyiz Yemekte konuşulmaz derler.Fazla söze lüzum yok.

Yine bir Yemek pozu .

Değerli Arıcılarımızdan Hakan gülengül de bizi yalnız bırakmayanlardan.
İzmitin meşhur arıcılarından Emekli Başçavuş Manisalı Süleyman Halat ve yanında kayın biraderim Ramazan Şeker.Arkada yine Yılmaz Dayım görülüyor.
Sigortadaki yoğun işleri nedeniyle arılarıyla fazla ilgilenemeyen Balcı Şenol Ergün Çaylı Arıcı Mehmet Sürücü bey ile bol bol sohbet etme imkanı bulmuştur umarım.

Nikah Şahitlerimiz Cemil Tokpınar Hocamız ve İsa Korkut Hocamız yanyana.
Cemil Tokpınar Hocamız yaptığı kısa konuşmada Ömür boyu mutlu olmasınlar deyince herkes kulak kesildi.Sonra öldükten sonra da öbür dünyada da mutlu olsunlar diyerek espri yaptı.
Salon küçük olunca Davetlilerin yarıdan çoğu ayakta ama benim torun Hilal Zeynep anneanesinin kucağında yer bulmuş.
Kadınlar yerleri kaptı Erkekler uzaktan Baktık.
Kızım Tubanur ve Damadım Süleyman Yasin Akdeniz Eveeeet derken....


Şöförümüz Şaban Abi Yeni Hacdan gelmiş Allah kabul etsin.Sağ salim kazasız belasız bizi götürdü getirdi.Allah razı olsun.
>

9 yorum:

ÇAY'LI dedi ki...

selamün aleyküm
abim bu mutlu gününde sizler ve sizler kadar degerli insanlarla tanıştırma fırsatı verene hamdolsun
cok güzel ve tarifsiz bir hafta gecirdik
evlenen ciftlerimizede bir degil iki cihanda uzun ömürler dileriz
sevgiyle ve saglıkla tüm tanıdıklara selamlar

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Efraim bey,Allah mesud etsin.Saglıcakla kalın.

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

Efraim hocam, ALLAH mesut etsin ,sağlıcakla kalın.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

SEVGİLİ EFRAHİM ABİCİĞİM.,

Bu mutlu gününde yanınızda olmak isterdim.ama biliyorsunuz Beykozda program olduğu için oraya katılmamaz gerekiyordu.

Bu vesile ile Genç evlilere bende ömür boyu değil, ahirettede mutluluklar dilerim.:)))

ALİ TÜRK dedi ki...

Efraim hocam Allah gençlere uzun ömür ve mutluluk versin.
Hem bloktan anlamıyorum diyorsun, birde bu kadar uzun haberi nasıl yaptın hayret ama acayip tırmaladığım belli oluyor. Sağlıcakla kal.

Mehmet Akpınar dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun.Allah (cc)nazardan korusun.Efendim
Mehmet Akpınar

Mirili dedi ki...

Allah c.c. evlatlarınıza hayırlı ve huzurlu bir ömrü geçirmeyi nasip etsin biiznillah.

SAİM AHMET GÜREL dedi ki...

Sevgili Efraim Hocam,
Yeni evli çiflere bir ömür boyu sağlık ve sıhhat içinde mutluluklar dilerim. Allah CC. mutluluğunuzu daim etsin.
Selamlarımla,

İlhami Uyar dedi ki...

Hocam allah mesut etsin ,davet edilen yere icabet etmek çok önemli,üzüntüler paylaşılınca azalırmış,sevinçler paylaşılınca çoğalırmış,birarada olmak çok güzel bir olay,mutlulukları daim olsun ,saygılarımla.