17 Aralık 2011 Cumartesi

ARICILARIN BURSA ORHANELİ GEZİSİNE KATILDIM

11/12/2011 Tarihinde daha önceden almış olduğumuz davete icabet ettim. Bursa Orhaneliye vardık.


Ben bu kişilerle ilk defa görüşüyorum, sadece İlhami beyle daha önceden tanışmıştık.




Arıcılarında hemen hemen hepsi yeni tanışıyor fakat millet sarmaş dolaş, sanki asker arkadaşlarını yıllar sonra karşılarında görmüşler gibiydiler.



Ayak üstü hem tanışma hem sohbete devam ediliyor.

Fatih in arılıgına geçiyoruz.

Arılıkta ilginç şeyler vardı bunlardan birisi, nerden akıl ettilerse sıcak salep ikram edildi.

Hava bayağı soğuk arılar salkımdaydı, bizde üşümüştük salepler iyi geldi.

Özel poz alındı, 333 dedirttiler Fatihe. Herkes güldü.


Bir taraftan salepler içilirken, bir taraftanda suni dölleme makinası tanıtımı vardı.

Zafer Anlayışlı makinanın cımbızını inceliyor.


Saim Ahmet Gürel, foto alıyor.


Sadri Demircioğlu bey, ülkemizde seri üretimi yapılacak makinanın son şeklini kurup gösterime sunuyor bizlere.

Ava giden avlanır misali, bizide avlamışlar. Biz başkalarını resimlerken başkalarıda bizi resimlemiş.

Resimde Sadri bey ve arka planda, Mehmet Pullu bey ve oğlu ve hacı Seyithan Aydın var.


Arılıktaki ziyaret bitti, şimdi köye gidiyoruz. Dr.Muhteşem Turunç bey.

Doktor olduguna hala inanamadım.
Keşke tüm doktorlar Muhteşem olsaydı.


Yürümek hepimize iyi geldi bayagı bir efor sarfettik.


Hava hissedilir derecede soğuktu.

Fatihlerin evin önündeyiz.

Av köpegi ilk olarak Muhteşem beyin yanına gidip hoşgeldiniz der gibi menmuniyetini gösteriyordu sanki.


Yavaş yavaş yemekler gelmege başladı, Muhteşem bey kontrol ediyor.


Izgara uzmanlarıda harıl harıl bizlere yiyecek bir şeyler yetiştirme telaşında.

Yanımızda kor ve sıcacık arıcılık sohbeti sürüyor.

Ali Türk telefonlar çekmemesine rağmen kendisine ulaşanlarla görüme yaptı.


Acıkanlar yavaş yavaş mangal başına toplanmaya başladı.

Biz burada otururken yemekleri inşallah uçurmazlar::))

Zaim Asat bey, hakim ve yeni arıcı. Arka planda doktorumuz yiyeceklerin kontrölüyle meşgul.


Muhteşem beyi çok sevdim, bize yiyin can bogazdan gelir diye tavsiyelerde bulunup, yiyip içmemize karışmadı. Kendisininde maşallahı var.



Yemekler çaylar bitti, artık yavaş yavaş gözümüz tolda.

İlhami Uyar bey, Serdar Özhan bey ve Sadri beyler.



Canip, Fatihin dayısı, ayrılmadan ortalığı toparlama telaşında.


Bu nasıl gezi anlayamadım, ilk etapta bana misafir olup hepinizin gelmesini istiyorum. Çok güzel bir gün geçirdik, tüm emeği geçenlere candan teşekürlerimi iletiyorum, hepinizden Allah razı olsun.

8 yorum:

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Efraim hocam sizin dilinizden gezimizi tekrar izlemek güzelmiş. Ali görsün Fatihin iti beni sevmişmi sevmemişmi:) ayrıca tüm dr lar muhteşem olsaydı demişiniz de allah korusun derim; ülkenin sağlık sistemi çöker inanın.Ayrıca kardeşin olarak son satırı sil derim. Bizler yüzsüz arıcılar olarak sevdiklerimizi ve sevenlerimizi hiç kırmaz geliveririz haberin olsun. Sağlıcakla kal abi.

ÇAY'LI dedi ki...

s.a
böyle güzel beraberlikteliklerin bizlerede nasipolması dileklerimle sevgiyle kalın

Mirili dedi ki...

Selamünaleyküm

Efraim abi sizi tanıdığıma çok memnun oldum tekrar gürüşürüz İnşallah siz mangalı yakın arıcılar elbet gelirler baskına :))

Hayırlı günler...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Efraim bey,güzel bir hafta sonu,güzel dostlukların başlangıcı olmuş.Saglıcakla kalın.

ALİ TÜRK dedi ki...

Efraim abi güzel bir gün oldu, bizim kalfa o köpeği nerede sevdi, yoksa fotoşopmudur nedir::))
Abi kusurumuza bakma,her davet edene hemen gidemiyoruz, bu işler sırayla. İnşallah sizleride ziyaret ederiz, sağlıcakla kalın.

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Efraim bey, güzel bir gezi olmuş, inşallah devamı gelir.
İşlerinizde kolayluklar dilerim.

İlhami Uyar dedi ki...

Saygıdeğer hocam o güzellikler ancak yaşanarak idrak edilebiliyor,emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.şimdi sırada av partisi Zaim beyin malikanesinde toplantı,elbet sizede sıra gelecektir,en derin sevgi ve saygılarımla.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Selamunaleykum sayın efrahim abiciğim.

Evet bu tür geziler doıstlukların dahada gelişmesi ve yeni dstlarla tanışmamıza vesile olduğu gibi yeni bilgiler edinmemizede yarıyor.

bizimle ilgili samimi düşüncelerinize teşekkür ederim. İnanın bizde sizi çok sevdik inşallah en kısa zamanda görüşmek üzere Alllaha emanet olunuz.